۱۳۸۸/۰۶/۰۵

برای مخاطب

  • سلام مخاطب خوبی مخاطب می دونی مخاطب * ... این روزا کیفم کوک نیست بد جوری ناجور شدم * ... مخاطب دردم توی که با من نیستی * ... مخاطبمی اما با دلم نیستی روبرومی اما هوایی نیستی * ... مخاطب کافه پره دوده قمار نکرده دلا خونه * ... قمار که ممنوعه اما موقتی مفت و فراونه * ... مخاطب خونه و منزل خوبن * ... جسارته پسرا مرد شدنو دخترا صاحب دار * ... باز می گم جسارته سهم اونا این وسط چی شد * ... اون که دم از آزادی می زد اون که بود از اون حماسه ها * ... راستی چرا می گن پاره پاره شد مخاطب دلم گرفت * ... حرف بزن بگو چرا جانمازم بسته شد به چشمام نگا نکن خیسه معنا نداره * ... مخاطب می دونم دنیات با دنیاشون یکی نیست اما مخاطب یادت نبود اونام خدای دارن * ... آخه مخاطب خدا مال از ما بهترون نیست خدای اونا پیش خدای شما رو سفید نیست * ... می دونی الله احد یعنی چی ؟ می دونی مظلومو یا حسین چیه * ... بشینو ببین سزای ظالم چیه مخاطب نصیحته به دل نگیر نه این ورم نه اون ورم * ... فقط بدون که عاشقم * .................

۱۷ نظر:

کسی که رایش را دزدیده اند گفت...

سلام
ممنون از توجهتون.
اون کاری رو که گفتید رو هم کردم.
-------
ما در برابر ظلم، مردانه ایستاده ایم

ايليا گفت...

سلام
اول پيشنهاد مي كنم وبلاگت رو تغيير بدي و يا پرسين بشي يا بلاگفا اسلاً امكانات خوبي نداره البته مي بخشيد جسارته!

و دوم اينكه براي عاشق بودن بايد راه و رسمش رو بلد بود! من كه گم كردم اين راه و رسمو ولي دعا مي كنم كسي راه روسم عاشقي رو از ياد نبره و گم نكنه!

نمستان گفت...

سلام دوست عزیزم...ممنون از حضورت...خوشحالم کردی...مایه افتخار من هستش که تبادل لینک داشته باشیم..

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالب و قسنگی داری امیدوارم موفق باشی
به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
اگه مایل به تبادل لینک هستی تو قسمت نظرات بگید
بدرود

pars2500 گفت...

man linke shoma ro mizaram shoma ham dar avalin forsat bezarid

ناشناس گفت...

چي بگم ؟ منظورت با كي بود؟

raha گفت...

salam dooste aziz

mamnoon az hooozoooret
begooo ba chi belinkamet

زهره گفت...

سلام مهرنوش عزیز...

ممنون از حضورت و تبریک بابت وب خوبی که داری.

خوشحال می شم که تبادل لینک داشته باشیم.

موفق باشی...

rayka-cartier.persianblog.ir گفت...

kheili mamnoon lotf dari ;)
weblog kho0obi dari:D
marg bara zalem !!

نیما گفت...

ارسال شده توسط مهرنوش.....

خیلی ممنون.......

نیما

نمستان گفت...

سلام دوست عزیز...بهنوش مهربان بروزم و منتظر حضورت...

نمستان گفت...

معذرت میخوام مهرنوش رو به اشتباه بهنوش نوشتم...

امیر گفت...

سلام...تبریک میگم که به دنیای بلاگ اومدی...پیشنهاد میکنم تو پرشین بلاگ وبتو بسازیو دنبال کنی...چون امکاناتش خیلی بیشتره...در هرصورت اگه خواستی بگو بلینکم

سوشیانت گفت...

[گل]سلامی چو بوی خوش آشنایی [گل]بدان مردم دیده روشنایی
[گل]درودی چو نور دل پارسایان [گل] بدان شمع خلوتگه پارسایی

عشقی دوم گفت...

درود*سپاسگذارم از اينكه به من سر زديد.با پيوند لينك موافقم. پاينده ايران و ايرانی

nazi گفت...

salam webet chera injorii mishe?

nazi گفت...

salam webet chera injorii mishe?