۱۳۸۸/۰۶/۲۲

مثل تو

نکته اول:
سلام دوستان این وبلاگ نامزد آیندم یا همسر آینده دور یا پدر بچه آینده بعیدم می باشد . دوست داشتید یه سری هم به نیما بزنید.
نکته دوم :
نمی دونم چرا هر چی ورزش می کنم چاق می شم ؟؟؟؟
نکته سوم:
خیلی بد ِ که دشمن آدم به جای خود آدم حرف بزنه (مثل شرایط الان آقای ک ر و ب ی)
نکته چهارم:
خیلی دلم واسه دوستم تنگ شده اما چه کنم ... این مرام روزگاره
نکته آخر:
دلم می خواد این وبلاگم مثل وبلاگ قبلیم گذر گاه انسان های عاشق باشه ...

............................................................................................................................................
اگه یه شب زیر بارونا قدم زدی بدون که تموم فکر من پیش تو بود مثل تو تو زندگیم هیشکی نبود

۱۱ نظر:

مرمر گفت...

سلام کاپیتان . منم خوشحال میشم که با شما تبادل لینک داشته باشم .
کروبی رو هم خوب اومدی . ای وای .

مرمر گفت...

سلام کاپیتان . منم خوشحال میشم که با شما تبادل لینک داشته باشم .
کروبی رو هم خوب اومدی . ای وای .

nasim گفت...

سلام عزیزم من فکرمیکردم توپسری!!!!!!!!!!

زهره گفت...

سلام دوست گلم.

ممنون از حضورت.

ورزش نکن خب تو که چاق می شی وااااااااا!

siavash گفت...

salaam
mamnoon ke taarnama ro morede lotfetoon gharaar daadid
axe kheili ghashANGi gozaaghtid
baa matni kootaaho por mohtavaa
man ham baaroon ro doost daaram

movaffagh baashid

siavash گفت...

سلام
صبح زيباتون به خير شادماني باد
اين عيد بزرگ و زيبا
روزي كه تمامي مسلمين جهان جشن و سرور برپا ميدارند
بر شما بزرگوار مبارك باد .
باميد قبولي طاعات و عبادات در درگه الهي .
حق نگهدار

مرمر گفت...

سلام کاپیتان کجایی پس ؟

مرمر گفت...

سلام کاپیتان کجایی پس ؟

مرمر گفت...

سلام کاپیتان کجایی پس ؟

نسیم گفت...

سلام پس چرانیستی؟کجاییییییییییییییییییی

امیر گفت...

سلام....خیلی دیر به دیر آپ میکنی؟
ورزش کردن زمانی خوبه که همراهش غداتو به اندازه ایی کم کنی