۱۳۸۹/۰۳/۰۳

فصل تازه

نگاه کن من چه بی ¬پروا، چه بی ¬پروا به مرز قصه¬ های کهنه می ¬تازم نگاه کن با چه سر سختی تو این سرما برای عشق یه فصل تازه می ¬سازم یه فصل پاک، یه فصل امن و بی ¬وحشت برای تو که یه گلبرگ زودرنجی یه فصل گرم و راحت زیر پوست من برای تو که با ارزشترین گنجی نگاه کن من به عشق تو چه لیلا¬وار تن یخ بسته ¬ی پروازو می ¬بوسم بیا گرم کن منو با سرخیه رگهات من اون رگهای پر آواز و می ¬بوسم تورو می ¬بوسم ای پاکیزه¬ ی عریان تورو پاکیزه مثل، مخمل قرآن طلوع کن من حرارت، از تو می¬گیرم ظهور کن من شهامت، از تو می¬گیرم بیا هیچ کس مثل من و تو عاشق نیست مثل ما عاشق و همسایه و همدم بیا از شیشه سخت و بلند عشق مثل ارابه ¬ی نور رد بشیم با هم نگاه کن من چه شبنم ¬وار، چه شبنم ¬وار به استقبال دستهای خزون می ¬رم حراصم نیست از این سرمای ویرانگر برای تو من عاشقانه می ¬میرم نیما

۲ نظر:

ناشناس گفت...

kashki ina sher nabood ........... kashki ina haghighat bod ......... kashki onke migoft asheghame ashegham bod.......... kashki paki man mesle barf nabood ........... kashki ghalbe shekastam be ghalbet nemibakht ....... kashki hormatam ghorbani eshgh nemishod ........... kashki delam aroom migereft

ناشناس گفت...

baade ie oomr ham nafasi mesle gharibeha miri doam hamishe poshtete to konje ghorbat namiri .............. hich kas mesle mano to ASHEGH nist